Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben direkt engelliyorum, böylece bir daha vaktimi kaybettirmiyor.
En mantıklısı bu hocam emin olun bu kişiler işi yapmıyorda sorun sıkıntı yaşatıyor en başından engellemek gerekli.

real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki gerçekten işe ihtiyaçları yok, Durum bunu gösteriyor.
İşe ihtiyaçları var veya yok sorun bizim vaktimizi çalmaları bize sorun yaşatmaları.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dengesiz dolu ortalık, ticareti bozuldu, insanları bozuldu, adaleti bozuldu, ahlakı bozuldu , emniyeti bozuldu, liyakati bozuldu herşeyi bozuldu memleketimin...
Maalesef durum tam olarak bu toplumsal çöküş var adalet ve eğitim sistemi bozulduktan sonra zaten hiçbir şey toplanamaz.