İş ilanı açıyorum forumda aktif ve konuyu görüp yazanlar oluyor iletişime geçiyoruz 1-2 saat aralıkla veya 1 gün aralıkla cevaplar alıyoruz madem böyle bir iletişim sunacaksın ne diye hemen yazıp iş almaya çalışıyorsun ki? İşin varsa neden iş alıyorsun ?
Bana mı denk geldi bilmiyorum ama son 3 işimde 3 arkadaşlada iletişimde sorun yaşadım ve resmen forumdan soğuttular.
Daha önceden sorun yaşamıyordum özellikle forumda hemen iletişime geçipte işi almadan önce veya işi aldıktan sonra iletişim kurmada sorun yaşayanların ceza alması gerektiğini düşünüyorum..