vanilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taşıma muhabbetinden ötürü dizüstü düşünüyordum ama gönlüm masaüstünden yana bu yüzden emin değilim açıkçası her an masaüstüne kayabilirim monitör dahil 40k ya tavsiye edebileceğin masaüstü varmi hocam
20-25 k ya 4060 veya 4060 ti kasa alırsın çünkü o yüzden dedim bekle 2 haftada bir kampanya yapıyorlar vatan,gencer gaming gibi siteler