nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasa düşünür müsün
taşıma muhabbetinden ötürü dizüstü düşünüyordum ama gönlüm masaüstünden yana bu yüzden emin değilim açıkçası her an masaüstüne kayabilirim monitör dahil 40k ya tavsiye edebileceğin masaüstü varmi hocam