Hocam büyük bir hata yapıyorsunuz. Kırık iyileşmeden o çoraplar giyilmez. Alçı sonrası ayak şişmemesi yada burkulma gibi bir şey yaşamamanız işin veriliyor. Eğer kırıgınız varsa ve alçıyı çıkarttıysanız ve parçalı kırığa dönüşürse ameliyat olmanız gerekir
Aciyor zaten pişmanım ya uyutmuyor da