Alçıyı çıkarmayacaksınız hocam. Daha basit birşey yok gerekirse 1 ay kalacak hatay depreminde benimde bir ayağım kırıldı diğerinde bileğim çatladı ikisini 1 ay arayla çıkardım ki 1 aydan uzun süre durdu alçı doktor çıkar demeden çıkarmak yanlış olur. Hastaneye gidin tekrar yapsınlar.