thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İos cihazlardan üretim yapabilirim düşünür iseniz adeti 7₺den
hocam benim için uzun süreli dayanması önemsiz mailleri 1 gün kullanıp çöpe atacağım zaten isterseniz geri de satabilirsiniz.