Merhabalar.
  1. SMM paneller o kadar ayağa düştü ki ihtiyacı olan 1 güne kendi panelini açar ve istediği gibi kullanır. Hem de taban fiyattan. Doymuş bir sektör.
  2. İnstagram hakkında e-book çok eskidi. Artık herkes bulabiliyor bu bilgileri. Ya da bulabileceğini sanıyor. Para vermeye gerek duymuyor.
  3. Tasarımlarınız göz yoruyor. Neden bilmiyorum. Ama biraz köşeli galiba. Ayrıca renk uyumu sıkıntılı gibi.
  4. Sizi tanıyan yok. Yaptığınız iş ile ilgili bir uzmanlığınız olduğunu gösteren bir şey yok. İnsanlar bir başarınızın olduğunu görmek ister. E-booktaki bilgiler ile kastığınız hesap mesela. Böyle bir örnek olması lazım.
Aklıma takılanlar bunlar. Umarım faydası olur.

İyi forumlar