Merhabalar.
- SMM paneller o kadar ayağa düştü ki ihtiyacı olan 1 güne kendi panelini açar ve istediği gibi kullanır. Hem de taban fiyattan. Doymuş bir sektör.
- İnstagram hakkında e-book çok eskidi. Artık herkes bulabiliyor bu bilgileri. Ya da bulabileceğini sanıyor. Para vermeye gerek duymuyor.
- Tasarımlarınız göz yoruyor. Neden bilmiyorum. Ama biraz köşeli galiba. Ayrıca renk uyumu sıkıntılı gibi.
- Sizi tanıyan yok. Yaptığınız iş ile ilgili bir uzmanlığınız olduğunu gösteren bir şey yok. İnsanlar bir başarınızın olduğunu görmek ister. E-booktaki bilgiler ile kastığınız hesap mesela. Böyle bir örnek olması lazım.
Aklıma takılanlar bunlar. Umarım faydası olur.
İyi forumlar