ShutterIsland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiatı pm olarak atarmısınız hocam ama bize o kadar özellik lazım değil konu başlıgında olduğu gibi anneme bişey olursa bulmak telefondan dinleme vs bunlara gerek yok
pm ilettim hocam