Konu
e-devlet iki aşamalı giriş eski telefonda kaldı giriş yapamıyorum
23-09-2024, 15:48:21
#1
P1anist
Arkadaşlar selam, e devlette iki aşamalı giriş etkinleştirmiştim ama telefonumu değiştirdim artık giriş yapamıyorum, ptt den yeni şifre verdiler ama yine aynı cihaz orada görünüyor. Bunu sıfırlamanın bir yolu varmı ?