Arkadaşlar selam, e devlette iki aşamalı giriş etkinleştirmiştim ama telefonumu değiştirdim artık giriş yapamıyorum, ptt den yeni şifre verdiler ama yine aynı cihaz orada görünüyor. Bunu sıfırlamanın bir yolu varmı ?