Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyunun balon olduğunu hep söyledim sen de bizim gruptasın bilirsin Hep sağlam dediler, gördük ne kadar sağlam olduğunu. Mayısta başladım Temmuz başı bıraktım 3 ay. 2m saatlik ve reflerle 4k civarında aldım. Aylarca emek vermiş çoğu kişiden fazla. Adil olmayan bir dağıtım olduğu her yanından belli.
Evet bende biliyordum balon oyun olduğunu öylesine arada girip yükseltip çıkıyordum banada refler den geldi çoğunluğu