baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum satın alan bir yerin düzenbaz olduğunu sanmam, o kadar uğraşıp edip yorum alıyorsa işletmesine de önem veriyordur zaten.
Güzel yorumları kendi müşterilerinden alsın madem çok önem veriyorsa