selamlar benim kafama takılan bir konu sorup sizlerin fikirlerini de öğrenmek istiyorum. Forum içi veya dışı sürekli yapılan bir konu x,y,z platformlarına yorum satın almak. Bu konu ne kadar doğru? ne kadar etik kafama takılıyor.
Şöyle ki, düşünün ailenizle bir restauranta gittiniz veya yolda kaldınız lastik değiştireceksiniz yorum satın almış fakat düzenbaz esnaf ile karşılaştınız ne hissedersiniz? burası benim kafamı kurcalıyor size sorup fikirlerinizi almak istedim.