Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle o örnek attığınız linkteki script tek kelime ile rezalet ayrıca her yerde warezi var.
Şu anda güncel Nessapanelin SMS onay scripti var onu tercih edebilirsiniz. Biraz teması çirkin ama kalıp tema yapılabilir o sorun olmaz. Konukbilisim falan hep eskide kaldı işe yaramazlar
Selamlar güzel yorumunuz için
Nessayi 2 kişi daha önerdi f/p mi bilmiyorum o yüzden danışmak ve seçenekleri görmek istedim teşekkürler