Kurye değilim ama yaz kış motosiklet kullanırım, trabzonda decathlon var giresuna çok yakın

Trendyoldaki lazım dediğiniz ürünler çok dandik ve hiç bir işe yaramaz boşuna almayın, decathlondan hem uygun fiyata hem kaliteli ürün alabilirsiniz