Böyle konular nasıl açılır yasak mıdır bilmiyorum fakat Giresun'da kuryelik yapmakta olan arkadaşım için kışlık malzemeler temin edilmesi gerekiyor. Gerçekten düşmüş durumda. Yeni başladı kuryeliğe. Havalar soğudu ve bugün fena yağmur yemiş. Ben en gerekli olan alt üst yağmurluğunu, su geçirmez telefon tutacağını, çizmesini ve interkomunu aldım. Bunlar 2k civarında yapmakta. 3500 TL kadar diğer malzemeler tutuyor. Yardım etmek isteyen var mı?
Aldıklarım https://ty.gl/7bv0fefpakjxv https://ty.gl/jy52icg7rr2ol https://ty.gl/3o2p5x732olcj https://ty.gl/e48fq8eg81toc Alınması gereken diğer malzemeler https://ty.gl/phm6eads9jniu https://ty.gl/h65cjke511k9n https://ty.gl/72dikr4iwqthl https://ty.gl/82g0bf991m600
Aranızda kurye olan varsa fiyat performans ürünleri lütfen linkleyin. Teşekkür ederim.