hocam ben bir şeyin mümkün olduğunu ortaya koyuyorum bilimsel olarak. bir teori saçmalamıyorum ki? az araştırınca görürsünüz.
Bilimsel olarak bişey kanıtlamıyorsunuz sorun orada. Kendinizi de inandırmışsınız buna. Telefonda anca bataryada yanma yaparsın bu bi bombaya dönüşemez, patlayamaz.