Mümkün değil. Sana göre öyleyse sadece bi kaos teorisinin peşinde heder olursun. İsrailin patlattığı cihazlar telefon bile değil. Atom bombası atmakla bu aynı şey değil.
Patlatabildiği üretici atıyorum Apple olsun bir günde iflasa götürür bu olay. Ülkeler soruşturma başlatır ağır yaptırımlar ortaya çıkar. Ayrıca fiziki bir müdahale olmadan telefon patlatamazsın. Cihazın içinde patlayacak bi şey yok, tek batarya var oda yazılımla yapabileceğin bi iş değil.
Büzim millet sever böyle kaos teorilerini.
unutmayın hocam covid de bir kaos teorisiydi.