SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsrail’in Hizbullah üyelerinin iletişim cihazını patlatması tamamen bu cihazların alındığı ülkeden daha çıkmadan içine patlayıcı yerleştirmesinden kaynaklıdır. Akıllı telefonlarda böyle bir senaryo gerçekleşemez. Gerçekleşseydi bütün ülkeler birbirini durmadan patlatıyor olurdu zaten. İsrail/hizbullah olayı tamamen bi ajan aktivitesinden ibaret.
hocam adam savaşta atom bombası atıyor karşı ülkenin kökünü kurutmak için sence cep telefonlarını patlatmaz mı bir bölgedeki? bakınız musk adamın arabayı kapattı. pekala patlatması da mümkün?