İsrail’in Hizbullah üyelerinin iletişim cihazını patlatması tamamen bu cihazların alındığı ülkeden daha çıkmadan içine patlayıcı yerleştirmesinden kaynaklıdır. Akıllı telefonlarda böyle bir senaryo gerçekleşemez. Gerçekleşseydi bütün ülkeler birbirini durmadan patlatıyor olurdu zaten. İsrail/hizbullah olayı tamamen bi ajan aktivitesinden ibaret.