escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kitaba gerçekten ihtiyacın varsa bana iban atabilir misin?
Evet hocam okulumuz toplu kitap aldırıyor fiyatı gerçekten çok uçuk normalde kitapların hepsi 5 ise 15 fiyat veriyorlar artı olarak kendimde soru bankaları almam gerekiyor her dersin ayt-tyt halini almam gerekiyor, ailem'de bana bir yere kadar destek sağlayabiliyor, bende çok yük olmak istemiyorum kendim kazanmaya çalışıyorum bir şekilde.