Yani hocam nasıl anlatayım size bilemiyorum. Kod kalitesi diye bir şey.
Bir yazılımcı vardır giriş sayfasında aldığı şifreyi encrypt etmeye bile zahmet etmez. Veritabanına öyle kaydeder.
Bir yazılımcı vardır sadece giriş sayfasında 300 satır kod yazar. Mümkün olduğunca açık bırakmaz.
Öğrenci arkadaşların bir gün annesi hastalanır bir gün bacağı kopar.
Uydurma değil anlattıklarım, hepsi bizzat yaşadığım şeyler.
Adamlar ödeme sayfasında tc kimlik doğrulama sayfası yapmışlar. KVKK diye bir şey bilmedikleri yetmezmiş gibi bir de verileri dbye kaydediyorlar.
Düzgün bir yazılım yaptırmak istiyorsanız hele bir de shopify gibi, çok uzun sürer ve çok maliyetli olur.
ikionlukta her zaman döner fiyatına yapan olur ama
Çok güzel anlattınız hocam, sizin öneriniz anladığım kadarıyla shopify kullanmam yönünde değil mi?
Shopify kullansam da ama frontend(UI/UX) için ve backend tarafıyla çalışacağım sanırım ne farkı olacak özel yazılımdan peki? yine aynı şekilde kodu yazabilirler sonuçta değil mi, ödeme sayfasını elleyemezler sadece orası ayrı.