thelost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom'u da Turkcell'i de Varlık fonu yönetiyor. Varlık fonunu da cumhurbaşkanı yönetiyor.
Türk Telekom hisselerinin yüzde 60'ı Türkiye Varlık Fonu'na, %25'i Türkiye Cumhuriyeti Hazine ve Maliye Bakanlığı'na aittir. Geriye kalan yüzde 15'lik hissesi halka arz edilmiştir.

Evet bende yeni gördüm. Ben halen bankalarda sanıyordum.
Buna rağmen bu kadar fahiş birde.