constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom devamlı zam yapıyor fiyatlarına.
Sonuçta bankalara ait bir işletme.
Onlar kazandıkları kâra bakarlar.
Türk Telekom'u da Turkcell'i de Varlık fonu yönetiyor. Varlık fonunu da cumhurbaşkanı yönetiyor.