bir kişi 80 tl de sipariş alıyor. bu şuanki şartlara göre normal.
diğer kişi 0.09 kuruşta sipariş alıyormuş. hayal ürünü ( 8 kuruşa tıklama alırken)
yani diğer kişinin her sitesine giden kişi alışveriş yapıyor eksiksiz.
eğlenceli bir konu olacak bekliyorum