memabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam sen bunu müşterilerine anlatırsın.

Sen ;
202 Siparişe 17.000TL
704 Siparişe 62.000TL ödemişsin.
Biz
9.843 Adet siparişi biz 975TL ödemişiz.



Herşey burda bitiyor ve anlaşılıyor senle konuşmayı uzatırsam bu muhabbet 5 gün sürer konu belli icraat belli
Bare 1000 siparişe 62.000TL ödeseydin yazık etmişssin parayı.

Kendimi net bir şekilde görsellerle ifade ettiğimi düşünüyorum konu sahibi dilerse wp den iletişime geçebilir. Bu arkadaşın yazdıklarına daha cevap vermeyeceğim çünkü konu açık ve net !

202 Siparişe 17.000TL ÖDEMİŞ.. İşletmeye Yazık..
Bağlantı tıklaması başına maliyetci 975₺ ye aldıgın sipariş ekranını atacaksın öyle farklı kategoriler olmaz panelden at görüntüyü dur eve geçeyim bekle sen bilgisayardan atacağım sana milyon ciroları çakma reklamcı