Konu
TELSiM GERİ DÖNDÜ
20-09-2024, 22:48:56
#10
OwlKing
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden
14 harfli siteniz var diyemi
Tel
efon
Sim
kart
Hayır bence olmaz diye, harf çokluğu ne alaka? Üstelik sitelerimin hiç biri aktif değil sadece açık duruyo, bence olmaz diye düşünüyorum sadece, yani olur ama olacağı kadar olur..