Hocam Ankara'dayım burada çoğu yer muayeneyi ücretsiz yapıyor, ne yapılması gerektiği ve fiyatlandırma ile ilgili bilgi veriyor, randevu alıp islem yaptırinca ücret ödüyoruz ama İstanbul da nasıl bilmiyorum.
Burda da hemen hemen aynı bazen röntgene ücret ödüyorlar.Ben bir sorunu olmayan sadece "baktırmak" isteyen r10 üyelerinide davet etmek istiyorum.O yüzden açtım.