Yani ücretsiz kim istemez ki. İstanbul'da zaten en son marmaraya gittiğimde dişime dolgu yapabilecek olan professor doktorun yanına gitmem 3 günümü aldı. Altı üstü ne olduğuna bakacaklardı. Daha sonrasında da dolgu yapılması lazım randevu ne zaman 8 aydan önce gelmez dediler zaten devamı da şaka gibi oldu.