Selamlar,forumda hiç olmadığı kadar "diş" konusu görüyoruz.Yıllardır bu sektörde olmakla beraber r10 üyelerine ücretsiz Muayene,Röntgen vesaire fırsatı oluştursak,r10 üyelerinin hoşuna gider mi?
Şimdilik sadece İstanbul maalesef
Maddi bir beklenti ile konuyu açmadım.Rutin Muayene'de olabilirsiniz.