MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam o şekilde almıyoruz anlaşmalı bir şekilde satın alacağız yani hakkı neyse o 2-3 yıl önce 200k ya aldıysa şuan 1 milyon verip alacağız
en iyisi hocam şimdiden hayırlı olsun yinede gidin bir notere danışın sorun hocam onlar bilirler sorunuzun cevabını biz ne desek boş çünkü