selamlar arkadaşlar
dede den kalma bir yer var da bunlar 4 kardeşler 4/3 ü babam ve amcalara ait, 4/1 hisse de bir amca 2 yıl önce birine "taşınmaz satış vaadi sözleşmesi" ile satmış. Babam bu adamın hissesini almak istiyor adamla rakam da anlaştık fakat adam bize tekrar "taşınmaz satış vaadi sözleşmesi" ile noter aracılığıyla devrebilirim diyor sonrasında biz mahkeme açıp tapusunu alabiliyormuşuz sanırım, bu konuda bilgisi olan var mı acaba? sonradan bir sorun çıkar mı?