Üstteki arkadaş ile çalışmanızı tavsiye etmem, tamamen zaman kaybı.
2 gün bekletti, işi yapmadı. Kafasına göre de ödeme ister bu kadar emek verdim ayağına. Geçimini bu şekilde yapıyor.