Acaba kopyalayan kişinin bir kazancı olmuş mudur ? çok kötü bir şey bu
Kazanç elde ettiklerini fark ettiğimiz durumda anında müdahale edebilir durumda olduğumuz için kopyaladigi icerik ve kopyalar ken bile gösterdiği efor bosa cikiyor / öyle bir durumda kesinlikle müdahale ederim kendi adima konisim hocam çünkü yaşadım bu durumu ve halen esinlenmeyi birakin site işlerinde de kopyalamalar yapiyorlar YouTube de aynı ama biz her zerresini tespit edebiliyoruz üstelik onların zararına oluyor.O tarz insanların gelişimi kısa sürer 🙏