Alan adını transfer etmek istiyorum bir arkadaş ama Özellik, alan adının durumu nedeniyle kullanılamıyor uyarısı veriyor. Daha önce bu durumla karşılaşmış yada nasıl çözebileceğimizi bilen bir arkadaş var mı?