Konuya işe yarar bir tavsiye var mı diye girdim. Şiirsel, melankolik cümleler yazılmış..
Genç yaşta İngilizce - Rusça - Almanca öğrenmesini söylerdim. Dünyadaki her kapıyı açan bir anahtarı olurdu.
Denemekten vazgeçme. Haya yap ki yeni şeyler öğrenirsin. Gelişime açık ol ki ufkun genisleyip aranan kişi olursun derdim.