Jaguartsx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giriş yapmadan pasife nasıl alınıyor ?
Bir sürü şikayet gördüm üstelik eski şikayetler uzun zamandır devam ediyor sanırım hem sms gelmiyor hem doğrulama kodunu kabul etmiyor.
cpanel veya plesk panel üzerinden