Ekran bence bayağı küçük, büyük eli olanlar için pek uygun bir cihaz değil. Ama el boyutunuz küçükse, ufak ekranlı cihazlardan hoşlanıyorsanız neden olmasın. Onun da ayrı bir albenisi var.

Düz 13'de işinizi hayli görür, hem ekran boyutu avantajı da var.