Aydinlatma tesisatı ile priz tesisatı farklı şeylerdir.
Lambaya bir hat doğrudan gider , diğer hat şalterden gelir anahtarı girer anahtardan çıkar lambaya gider.
Sen buraya priz için bir anahtar bağlamak istiyor isen buatin içinde hem faz hem de nötr olması lazım ki sen prizi anahtarlayabilesin.
Genelde tesisatı çekerken nötr hattı koymuyorlar.
Bunun için oraya nötr hattı da çekmen lazım.