Konu
imei Kayıda gidiyorum
19-09-2024, 14:51:49
#8
Rivvle
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yılbaşından sonra tekrardan 30 günlük kullanım süresine çekeceklerini duydum. Eğer 30 güne çekerseler 6 tane telefon gerekecek.
😂😂😂 Hayırlısı artık