tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşından sonra tekrardan 30 günlük kullanım süresine çekeceklerini duydum. Eğer 30 güne çekerseler 6 tane telefon gerekecek.
😂😂😂 Hayırlısı artık