Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değişe değişe kullanın hem cihazlar az yıpranır hemde satarken imei kaydı zararına girmezsiniz. imei kaydı yaptırmak saçmalık
Çifti sim kullanıyorum bana yaramaz hocam