Konu
imei Kayıda gidiyorum
19-09-2024, 14:50:37
#6
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Mera adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmei kaydı yerine sıfır yd cihaz alsanıza hocam? 2 tane cihazınız olsun
Yılbaşından sonra tekrardan 30 günlük kullanım süresine çekeceklerini duydum. Eğer 30 güne çekerseler 6 tane telefon gerekecek.