Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmei kaydı yerine sıfır yd cihaz alsanıza hocam? 2 tane cihazınız olsun
Yılbaşından sonra tekrardan 30 günlük kullanım süresine çekeceklerini duydum. Eğer 30 güne çekerseler 6 tane telefon gerekecek.