Konu
imei Kayıda gidiyorum
19-09-2024, 14:48:20
#5
Mera
Rivvle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 cihazın bana yararı nedir hocam gerek yoktur
değişe değişe kullanın hem cihazlar az yıpranır hemde satarken imei kaydı zararına girmezsiniz. imei kaydı yaptırmak saçmalık