Rivvle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 cihazın bana yararı nedir hocam gerek yoktur
değişe değişe kullanın hem cihazlar az yıpranır hemde satarken imei kaydı zararına girmezsiniz. imei kaydı yaptırmak saçmalık