Konu
imei Kayıda gidiyorum
19-09-2024, 14:47:10
#4
Rivvle
Mera adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmei kaydı yerine sıfır yd cihaz alsanıza hocam? 2 tane cihazınız olsun
2 cihazın bana yararı nedir hocam gerek yoktur