Konu
imei Kayıda gidiyorum
19-09-2024, 14:46:06
#3
Mera
Rivvle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
imei kayıda gidiyorum son çaremiz budur artık fakat K.K harç ödeniyor mu? Ve vade farksız taksit oluyor mu deneten oldu mu?
İmei kaydı yerine sıfır yd cihaz alsanıza hocam? 2 tane cihazınız olsun