Merhabalar. Dün radardan 1506 TL ceza yedim. Erken ödeme indirimi ile 1129 TL'ye düşüyor ceza. Vakıfbank üzerinden ödeme yapacaktım. Dalgınlığıma geldi ve 1506 TL yazacağıma 1129 TL yazdım ve sistem 1129 TL üzerinden indirim yapıp 849 TL ödetti. Ödeme yaptıktan sonra hatamın farkına vardım. Bugün internetten sorgulama yaptığımda 1129 TL ödemem gerektiği gözüküyor. Bu ödediğim 849 TL geri iade edilmemiş daha. Nasıl bir yol izlemeliyim? Hesaba geri yansır mı para?