Arkadaşlar, az önce açılan uygun fiyatlı laptoptan bir sürü kişi satın alım yaptı. Ben de 2 adet satın alım yaptım. Fakat büyük bir dolandırıcılık şebekesinin ağına yakalandık sanırım
Konu: https://www.r10.net/sorum-var/421759...post1088045191

Bu laptop normalde 40-45bin TL arasıyken 25bin TL'ye satışını yapıyorlar.
Satın aldıktan sonra bana WhatsApp üzerinden bir numara ulaştı. Kampanya ürünü olduğu için havale/eft ile satın alabilirsiniz, birlikte siparişi iptal edelim ve bize ödeme gönderin dediler. Anlayacağınız üzere mağaza dolandırıcıdır. Telefon numaranızı alıp N11'den aramış gibi yapıyor ve ödemeyi alıp engelleyecek büyük ihtimal.
Sakın sipariş vermeyin veya ürün satın almayın. Sevgilerle...