Reifyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gmail, yandex, mail.ru vs. ile toplu mail göndermek uzun vadeli sürdürülebilir bir durum değil.

Bir domain, sunucu ve size özel bir ip kiralayıp kendi sunucunuzdan bunu yapmanız daha sürdürülebilir ve doğru olanı. Ayrıca ip itibarı diye bir olay var, toplu mail gönderimine bir ipden binlerce gönderim sizi spam olarak algılatır. Bunun doğrusu yavaş yavaş toplu mail gönderim sayısını arttırarak ip itibarını arttırmak ayrıca spam bildirimi yapılması da sizi zora sokacak durumlardan birisi. Benim bildiklerim bunlar henüz bu zamana kadar problem yaşamadım.

Microsoft'un böyle bir topluluğu var hele bunlardan birine denk gelirsem daha da sıkıntı aslında. Açıkcası bende yavaş yavaş vitesi yükseltmekten yanayım. Kendi domainim üzerinden yaptığımda tabi paravan domain, asıl domainim ile asla yapmam bu şekilde gönderdiğimde ne kadarı gelen kutusuna düşer emin değilim.