alemburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplu mail göndermek istiyorum ama kimi diyor programla, kimi diyor programla yapsan bile aynı IP üzerinden birden fazla maile bağlanırsan banlanırsın. Gmail, Hotmail hiç kolay değil diyor. Mailchimp ise bir süre sonra hesabımı kapattı.
Yani, kısaca bu işin yolu yordamı nedir? Taze Gmail adresleri patlar gibi geliyor.
Gmail günlük 100, hotmail 300 mail gönderme sınırı var. Gmail kullanmak mantıksız. Hotmail bir tık daha satarı var.