Neden gmail hesabı ile gönderim yapıyorsunuz ve aynı anda kaç kişiye mail attığınızı merak ettim
gmail örnek verdim mail.ru, yandex vs de olur tabi inboxa çok rahat düştüğünden bunları söyledim.
1 bir seferde aynı anda mailin gitmesi önemli değil sistem sırayla gönderse de olur veya bazısı toplu mail içeriğini 4 - 5 varyasyon olarak hazırlayıp sistemde takılmasını önlemeyi veya geciktirmeyi çalışıyor.
min günlük 1k düşünün