Reifyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden gmail hesabı ile gönderim yapıyorsunuz ve aynı anda kaç kişiye mail attığınızı merak ettim
gmail örnek verdim mail.ru, yandex vs de olur tabi inboxa çok rahat düştüğünden bunları söyledim.
1 bir seferde aynı anda mailin gitmesi önemli değil sistem sırayla gönderse de olur veya bazısı toplu mail içeriğini 4 - 5 varyasyon olarak hazırlayıp sistemde takılmasını önlemeyi veya geciktirmeyi çalışıyor.
min günlük 1k düşünün